سلام حالتون خوبه؟
من قبلا یه تاپیک زدم با عنوان تاپیک "دوستای شمالی به خصوص مازندرانی ها" و متاسفانه قبلا به تالار زنگ تفریح انتقال داده شد!
لطفا این تاپیکو به تالار "همشهری ها" انتقال بدین و لطفا اسمشو به " تاپیک مازندرانی ها" تغییر بدین
اینم لینکش...
منم همینطور,فقط یه مقدار کم حوصله شدم! چون بی کارم,دانشگاه هم که تعطیله! کلاسی هم نمی رم! فقط موزیک گوش می دم و ورزش می کنم و می خوابم! هر روزم مثه روز قبل! تو چی کار می کنی؟
hichi,bade un man kharabkarihaye ziadi kardam k inja nemishe goft,koli bahsemun mishod,kheili khob buda,ama bahsamunam kheili ziad bud,albate b khatere inke shenakhti nesbat b ham nadashtim