سلام مریم,خوبی؟
چقدر آمار اخراج های اینجا زیاد شده ,من فقط می دونم نگین و حسین تی اخراج شدن ,بچه ها می گن تعدادشون زیاده ...
خیلی عجیبه ها,بریم همون دکه امن تره :دی
NEGIN دیگه , اسمه دختره :دی چقدر هم مدتش زیاد شده , حسین که تا 18 مرداد براش بریدن (صد رحمت به گوان تانامو) من یه لحظه فکر کردم حسین از اعضای القاعده بوده...
من کم کم برم ,خوشحال شدم دیدم سبزی :دی فعلا