باز که حرف خودتو می زنی؟! من زیر آب زن نیستم! اگه یادت باشه دوستت تو اون تاپیک"8 ویژگی.." دیشب!گفته بود هم خونه هستین! اگه می خواستم زیراب بزنم خصوصی می گفتم,نه اینکه ملت ببینن!
پایه اسپم هستم! اما تو پروفایلم,نه تو تاپیک جدی,من معذرت می خوام که ناراحتت کردم