نتایح جستجو

  1. سـعید

    چرا اين نام كاربري رو انتخاب كرديد؟

    چون هم اسممه..و هم شخصیتم....
  2. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    گنبد ایاصوفیه.... http://www2.irib.ir/amouzesh/H/page_sh.asp?key=51&ov=199
  3. سـعید

    كمك ،HELP ، سئوالات، FAQ ، درخواست ( پروژه هاي درسي )

    دوست عزیز قبل از اینکه من درباره این رابطه توضیح بدم باید خدمت شما عرض کنم که شما هنوز کاربرد و رده کاری این رشته رو نمیدونید و تنها به شنیده هایتون اکتفا کردید...رشته معماری رشته ای 1 سویه نیست که بخواین اون رو تنها با یک هنر یا حرفه شناخت......رشته معماری یک دنیاست و هیچ انتهایی ندارد همان طور...
  4. سـعید

    عکسهای جالب از برج عرب اولین هتل 7 ستاره جهان در دبی

    برج العرب هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا...
  5. سـعید

    عکسهای جالب از برج عرب اولین هتل 7 ستاره جهان در دبی

    عکس دومیه یک زمانی آواتورم بود....یادش بخیر.. مرسی افسون جان..با حال بود..
  6. سـعید

    تاپيك جامع مبلمان شهري ( عكس، مطلب، مقاله )

    وقتی که ایستگاه اتوبوس بازیچه دست معماری قرار می گیرد ....!!! وقتی که ایستگاه اتوبوس بازیچه دست معماری قرار می گیرد ....!!! معماری ایستگاه اتوبوس یکی از ساده ترین و شایع ترین نوع معماریه . حالا شما فرض کنید که بخوان این معماری همیشگی و کسالت بار رو با طرح های نو و جدید عرضه کنن . واقعا معماری...
  7. سـعید

    دستور زبان مشهدی !!!

    آهاب بچه اصفهونی...مواظب خودت باش...تاپیک های نژادپرستی ممنوع....:mad: کاری نکن کل بچه های مشهدی باشگاه رو بفرستم اصفهان جلوی زاینده رودتونو ببندن.....
  8. سـعید

    "" یک اسپری رنگ داری با یک دیوار خالی...چی برای نفر قبلیت مینویسی ؟؟؟؟

    لطفا در این مکان آشغال نریزید......!!!!
  9. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    تاتامی یکنوع کفپوشه....جنس این نوع کفپوش از فوم هست و ضخامتی بین 3 تا 5 سانتیمتر داره....
  10. سـعید

    تست عشق

    راه نزدیک 50-50 خودم میرم روی تختخواب خواب طولانی
  11. سـعید

    كمك ،HELP ، سئوالات، FAQ ، درخواست ( پروژه هاي درسي )

    سلام بچه ها...من شدیدا به 2 تا فونت اتوکد احتیاج دارم...هر کس داشت لطفا با پیام خصوصی برام بزاره....یک دنیا ممنون..... dgnlstyle.shx ltype.shx
  12. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دومان جون ممنونم.....;)
  13. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دومان جون ممنونم.....;)
  14. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دومان جون ممنونم.....;)
  15. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دومان جون ممنونم.....;)
  16. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دومان جون ممنونم.....;)
  17. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دوست تازه وارد من....اولا فارسی تایپ کنید....دوما اگر سوالی دارید در تاپیک کمک و سولات مطرح کنید..موفق باشید..
  18. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دوست تازه وارد من....اولا فارسی تایپ کنید....دوما اگر سوالی دارید در تاپیک کمک و سولات مطرح کنید..موفق باشید..
بالا