دوره پهلوی:در این دوره مردم یه کمی زیادسیاسی فکر می کردند و اصولاً زیاد توجهی به دختر و مخ و این حرفا نداشتند و به غیراز شهرام شب پره و ابی و فردین بقیه مردا تو فکر براندازی نظام بودند! برای همینحکومت هم برای این که بیاد کار مردا رو آسون تر کنه و باعث بشه اونا دیگه به سیاستفکر نکنن یه مکان های...