یاداتو نگه دار برا خودت ... همه نمیخوان ..[IMG]
هاان با تو نگردم شفام میده...
بخواه ..
میبینی چقد شانس دارن خداییش علی اصغر تر از اینروزای سرتخلال نیست ..الانم دارن ضدفوتبال میکنن ...[IMG]
هاان راس میگی هر چی هم که یادت بدن یادنمیگیری....نه دیگه خودتی ...[IMG]
هااان راس میگی با تو صوبت کردم تاثیر گذاشته ...:D
بشناس ..
منم تو رو به 6 قسمت مساوی تقسیم میکنم ..[IMG]..هان گفتم 6 یاد سرتخلال افتادم بیبین چه شانسی دارن ...
عه؟ زیاد یاد نگیر یهو یاد میاد تو رو میگیره هااا .[IMG]..شنقله هم خودتی ..
آره آره زیاد سلام کن میگن شفابخشه توم محتاجی به دعا و اینا ...[IMG]
نه هوا رو میگم همون که گندما رو خورد ..
هااا میدونستم این کارا به گروه خونی تو نمیا ...[IMG]