هان نه خودشو نگفتم عروسشو گفتم که باس گییوه بپوشه ...کاپشن پفی با شلوار گشاد و کفشای گیوه و یه لنگ هم دور گردنش ...بعد دیزی هم خیلی دوس داره هی هر روز محسن باید دیزی بار بزاره ..[IMG]
راستی محسن چاییاشم باس پررنگ باشه هااا وگرنه دعوات میکنه ..:D
هان همونه پس 2 جین بچه رو فقط بخاطر یارانه میخواد...