نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    ~ سرانجام انتظارها به پایان رسید! بهنام عزیز به دنیا اومد! ~

    تولدت مبارک داداش بهنام . انشاا... 120 سال عمر کنی و در همه ی عرصه های زندگی موفق و پیروز باشی .
  2. mehrdad2012

    مگه امروز روز تولدته اجی ؟؟؟؟؟؟؟؟

    مگه امروز روز تولدته اجی ؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. mehrdad2012

    خوب ناقص بود دیگه اجی خودت برو ببین .

    خوب ناقص بود دیگه اجی خودت برو ببین .
  4. mehrdad2012

    واااای تولدددددده کیه اگه گفتین........تولده شیماااااست...ICE-G... هورااااااا

    داداش شهاب قرار بود من تایپکش را بزنم چرا تو زدی ؟؟؟؟؟ بدون هماهنگی با من ؟؟؟؟؟؟ :razz:
  5. mehrdad2012

    خواهش اجی قابلی نداشت .

    خواهش اجی قابلی نداشت .
  6. mehrdad2012

    نه آجی باهاش هم سروکار نداشتیم . نه اجی جی ای اس جز واحد های دسیمون نیست . اره مکانیک خاک جز...

    نه آجی باهاش هم سروکار نداشتیم . نه اجی جی ای اس جز واحد های دسیمون نیست . اره مکانیک خاک جز درس های تخصصی رشته ی عمران است که در این درس انواع خاک ها و خصوصیات ان ها و روش های زهکشی در زمین های مختلف و..... توضیح داده می شه . آجی هر سوال دیگری هم داشتی من در خدمتم .
  7. mehrdad2012

    عکس هایی زیبا از شکار لحظه ها

    خواهش قابلی نداشت .
  8. mehrdad2012

    عکس هایی زیبا از شکار لحظه ها

    مرسی اجی گلم .
  9. mehrdad2012

    عکس هایی زیبا از شکار لحظه ها

    خواهش قابلی نداشت .
  10. mehrdad2012

    زیباترین پیکان دنیا

    آره دهه 60 و اوجش 70بود .
  11. mehrdad2012

    آهان یادم اومد اجی . راستی قرار بعد ماه رمضان کنسل شد ؟؟؟

    آهان یادم اومد اجی . راستی قرار بعد ماه رمضان کنسل شد ؟؟؟
  12. mehrdad2012

    زیباترین پیکان دنیا

    آره آجی می خرم واست . دوستش داری ؟؟؟
  13. mehrdad2012

    زیباترین پیکان دنیا

    خواهش آجی گلم .
  14. mehrdad2012

    مرسی آجی گلم تو خودت گلی آجی. تقدیم به اجی الناز : [IMG]

    مرسی آجی گلم تو خودت گلی آجی. تقدیم به اجی الناز : [IMG]
  15. mehrdad2012

    خواهش آجی . ترم شما از کی شروع میشه ؟؟؟

    خواهش آجی . ترم شما از کی شروع میشه ؟؟؟
  16. mehrdad2012

    صندلی داغ علی ( ...scream... )

    سلام به داداش علی خودمون . امیدوارم حالو احوالت مساعد باشه . 1) بزرگترین اشتباهت تو زندگی چی بوده ( اگه دوست داری جواب بده داداشی ) 2) اگه از دوستت خیلی عصبی بشی از کدوم گزینه استفاده می کنی : الف ) در همان لحظه با کله میری تو صورتش ب ) با آرامش تمام از محل دور میشی و رابطه ی خودت را باهاش...
  17. mehrdad2012

    ♥♥♥تولدت مبــــــــــارک داداشــــــــــی!!!♥♥♥

    داداش تولدت مبارک . انشاا...120 سال زنده باشیو در همه ی مراحل زندگی موفق باشی .
  18. mehrdad2012

    خدا نکنه . اجی ببین چقدر نازن .

    خدا نکنه . اجی ببین چقدر نازن .
  19. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
بالا