نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    وای مرسی اجی گلم . :love: . آجی منم از این خستگی ها دوبار داشتم . اره راست میگی .

    وای مرسی اجی گلم . :love: . آجی منم از این خستگی ها دوبار داشتم . اره راست میگی .
  2. mehrdad2012

    اجی اینم طرح کتابخانم که میگم به نجار دادم بسازه . [IMG]

    اجی اینم طرح کتابخانم که میگم به نجار دادم بسازه . [IMG]
  3. mehrdad2012

    آره دقیقا . تازه کارگرش هم داشت سو استفاده می کرد محکم پردی بهش . گفتم فکر نکن دوبار باهات شوخی...

    آره دقیقا . تازه کارگرش هم داشت سو استفاده می کرد محکم پردی بهش . گفتم فکر نکن دوبار باهات شوخی کردم می تونی هر چی میخوای بگی
  4. mehrdad2012

    خداراشکر . حتما خیلی خسته شدی دیروز

    خداراشکر . حتما خیلی خسته شدی دیروز
  5. mehrdad2012

    صندلی داغ علی ( ...scream... )

    سری سوم سوالاتم . 1) تا حالا با کشتی مسافرت کردی ؟؟؟؟ 2) به نظر تو نقش زن در جامعه چیست ؟؟؟؟ 3) از چه دکتری بیشتر بدت میاد ؟؟؟؟؟ الف ) دندان پزشک ب ) پوست و مو ج) روانپزشک د ) متخصص مغز و اعصاب _ و اخرین باری که سخت مریض شدی چه موقع بوده ؟؟؟؟ 4) احساساتی هستی یا جدی و محکم ؟؟؟؟؟ 5) اگه تو...
  6. mehrdad2012

    امیدوارم بشه . انشاا...... که میشه . راستی آجی پبت نام چه موقعه هستش ؟؟؟

    امیدوارم بشه . انشاا...... که میشه . راستی آجی پبت نام چه موقعه هستش ؟؟؟
  7. mehrdad2012

    جدی جدی دو بار جلوش خندیدم فکر کرده بود خبریه .

    جدی جدی دو بار جلوش خندیدم فکر کرده بود خبریه .
  8. mehrdad2012

    مرسی اجی . چه خبر؟؟؟؟؟ دلم واسه همتون تنگ شده . :(

    مرسی اجی . چه خبر؟؟؟؟؟ دلم واسه همتون تنگ شده . :(
  9. mehrdad2012

    گچ کشیده بود همش باد کرده بود گفتم دوباره باید بکشی این گچت به درد نمی خوره . بهونه میاورد منم...

    گچ کشیده بود همش باد کرده بود گفتم دوباره باید بکشی این گچت به درد نمی خوره . بهونه میاورد منم حالیش کردم با کی طرفه مجبورش کردم ماله گچ کشیشش را بیاره و خوب پرداخت کنه .
  10. mehrdad2012

    این بنا حرف گوش نمیده عصابما خش خشی کرده :mad:

    این بنا حرف گوش نمیده عصابما خش خشی کرده :mad:
  11. mehrdad2012

    سلام اجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشی؟؟؟؟؟؟

    سلام اجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشی؟؟؟؟؟؟
  12. mehrdad2012

    اجی خستم خیلی داغونم .

    اجی خستم خیلی داغونم .
  13. mehrdad2012

    وای چه خوشمله . مرسی اجی .

    وای چه خوشمله . مرسی اجی .
  14. mehrdad2012

    خواهش آجی قابلی نداشت .

    خواهش آجی قابلی نداشت .
  15. mehrdad2012

    آره داره تموم میشه تابستان و دوباره ترم شروع میشه .

    آره داره تموم میشه تابستان و دوباره ترم شروع میشه .
  16. mehrdad2012

    سلام سلام اجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واست تنگیده بود .

    سلام سلام اجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واست تنگیده بود .
  17. mehrdad2012

    نه اصلا اجی . متن هات خیلی خوشمله .

    نه اصلا اجی . متن هات خیلی خوشمله .
  18. mehrdad2012

    دقیقا همین طوره که میگی .

    دقیقا همین طوره که میگی .
  19. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  20. mehrdad2012

    خو اشکال نداره . احوال شما ؟؟؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟

    خو اشکال نداره . احوال شما ؟؟؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟
بالا