نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    مرسی اجی بابات متن زیبات . در ضمن با تاخیر تولدت هم مبارک . باور کن اگه می دونستم زودتر می آمدم...

    مرسی اجی بابات متن زیبات . در ضمن با تاخیر تولدت هم مبارک . باور کن اگه می دونستم زودتر می آمدم . به هر حال ببخشید آجی به خاطر تاخیر در تبریک گفتن .
  2. mehrdad2012

    مرسی اجی بابات تایپیک زیبا و شادت .

    مرسی اجی بابات تایپیک زیبا و شادت .
  3. mehrdad2012

    عکسای رنگارنگ

    خیلی عالی و زیبا بود . مرسی آجی .
  4. mehrdad2012

    تولدت مبارک مهدیه جان...(دکتر مهدیه)

    وای تولد آجیم بود و ما نمی دونستیم . تتوللدتتت مبباررکککککککککککککککککککککککککک آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآججججججججججججججججیییییییییییی گگگگگگگگگگلللللللللللممممممم. بهترین ها را واست آزو دارم . امیدوارم در همه ی عرصه های زندگی موفق و پیروز باشی .
  5. mehrdad2012

    اگه نگیمو نخندیم

    آجی مرسی خیلی زیبا بود . :D;)
  6. mehrdad2012

    خط پایان

    عالی بود داداش عالی . ;)
  7. mehrdad2012

    به به چه عجب آجی مهیا . چه عجب یادی از داداشت کردی . خوبی آجی ؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟؟؟

    به به چه عجب آجی مهیا . چه عجب یادی از داداشت کردی . خوبی آجی ؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟؟؟
  8. mehrdad2012

    عکس هایی زیبا از شکار لحظه ها

    خواهش قابلی نداشت .
  9. mehrdad2012

    وای مرسی اجی . چشمات بی بلا . [IMG]

    وای مرسی اجی . چشمات بی بلا . [IMG]
  10. mehrdad2012

    آجی بهم سر بزن . دلم تنگ میشه . هر روز فقط در همین حد و این ساعت می تونم بیام نت و باشگاه .

    آجی بهم سر بزن . دلم تنگ میشه . هر روز فقط در همین حد و این ساعت می تونم بیام نت و باشگاه .
  11. mehrdad2012

    در پناه یکتای بی همتا اجی .

    در پناه یکتای بی همتا اجی .
  12. mehrdad2012

    برو اجی مراقب به خودت باش . شبت رنگی . :gol:

    برو اجی مراقب به خودت باش . شبت رنگی . :gol:
  13. mehrdad2012

    برو اجی شبت رنگی . منم کم کم باید برم . مراقب به خودت باش .

    برو اجی شبت رنگی . منم کم کم باید برم . مراقب به خودت باش .
  14. mehrdad2012

    گناه داره اجی .

    گناه داره اجی .
  15. mehrdad2012

    سلامت باشی آجی گلم . خوب حالا بگو سلیقه و طرح دادن و مهندسی داداشی خوبه یا نه ؟؟؟ راستشا بگو

    سلامت باشی آجی گلم . خوب حالا بگو سلیقه و طرح دادن و مهندسی داداشی خوبه یا نه ؟؟؟ راستشا بگو
  16. mehrdad2012

    دیوار ها اتاقم را هم پی وی سی با نقش مرمر طرح دادم کفش را هم سرامیک کردم سرامیک کرمی .

    دیوار ها اتاقم را هم پی وی سی با نقش مرمر طرح دادم کفش را هم سرامیک کردم سرامیک کرمی .
  17. mehrdad2012

    آره یه چند تا یش را خوندم . از دست تو :biggrin:

    آره یه چند تا یش را خوندم . از دست تو :biggrin:
  18. mehrdad2012

    به جای میز کامپیوتر هم میز مطالعه هستش با یه مهتابی سقفی داخل خود میز . کلی طرح و تز دادم . یارو...

    به جای میز کامپیوتر هم میز مطالعه هستش با یه مهتابی سقفی داخل خود میز . کلی طرح و تز دادم . یارو نجاره کف کرده بود .
  19. mehrdad2012

    نه اجی طرحش را از نت پیدا کردم با اندازه و یک سری تغییرا ت مثل کمد لباسش که روی درش شیشه هستش و...

    نه اجی طرحش را از نت پیدا کردم با اندازه و یک سری تغییرا ت مثل کمد لباسش که روی درش شیشه هستش و اینکه کتابخونش با لولا هستش تا بتونم برم پشتش و رنگش خودم دادم خوشمله ؟؟؟؟؟
  20. mehrdad2012

    سخت نگیر اجی . داداش علی گناه داره .

    سخت نگیر اجی . داداش علی گناه داره .
بالا