وای تولد آجیم بود و ما نمی دونستیم . تتوللدتتت مبباررکککککککککککککککککککککککککک آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآججججججججججججججججیییییییییییی گگگگگگگگگگلللللللللللممممممم.
بهترین ها را واست آزو دارم . امیدوارم در همه ی عرصه های زندگی موفق و پیروز باشی .
نه اجی طرحش را از نت پیدا کردم با اندازه و یک سری تغییرا ت مثل کمد لباسش که روی درش شیشه هستش و اینکه کتابخونش با لولا هستش تا بتونم برم پشتش و رنگش خودم دادم خوشمله ؟؟؟؟؟