چه صحبت خوبي كرديد شما،پس مي شه به عبارتي گفت مباحثي رو كه به صورت تئوري در دانشگاها تدريس مي شه به درد نظام مهندسي كاربدي امروز نمي خوره.دليلشم واضحه مباحث قديمي بر اساس كنترل ها و استانداردهاي كميتي و كيفيتي دهه هاي گذشته است. همچنين از اون جايي كه مباحث در يك چارچوب خاص و يكنواخت منطبق بر...