You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
س
آفرین دخمل خوب ،میدونستم:smile:
-
س
آواتارتم خودم نیستم:(:cry:
-
-
س
ممنون آجی جون
بدنیستم توخوبی:smile:
-
س
مرسی،اتفاقا حرف زیاددارم کی گفته حرف ندارم:biggrin:
-
-
-
س
سلام برنگین جون
تقدیم به شما
[img]
-
س
چلادلت دیگه منونمیخوادهاااااااااااا:cry:دیگه دوسم ندالی یعنی:w04:
اونم پسره باباشه چه میدونم کیه
تاپیکاتم دیدم عالی بود;)
-
س
خوکسی نیست بیادباهام بازی تنهام:(
-
س
منم ازاینامیخوام خوووووووووووووو:D
خوب بید
-
س
قبلادیده بودمش
ولی خب عالیه واقعا
-
-
-
س
آجی راستی اینکه بهم سرمیزنی ممنونم خیلی بامعرفتی;)
-
-
-
-