You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
س
سلام آجی الهه خوبی خوشی
ممنون بهم سرزدی
مچکرواسه عکساخوشملت;)
کلابچه هاهمشون دوست داشتنی هستند:w16:
بازم تشکرآجی خانوم:smile:
-
س
3لام برای این بغض کردم که بهم سرنمیزنی خووووووووووو
یعنی دیگه دوستم نداری....باشه اشکال نداره:w04:
-
س
موجودعجیبی هستی درهرصورت مبارک باشه تولدت
-
س
آها
آها دیدمش :biggrin:
قیافه ی من موقعی که سرعت نت کمه دقیقامثل عکس پروفم میشه:D
-
س
آجی بازبازنشد:(وللش حالاچی بود؟
-
-
س
برای اینکه کارم تموم میشه خووووو:biggrin:
-
س
این روزا زیادنه ولی چندروزدیگه بیکاربیکار
روزافقط میرم باشگاه اونم 2 ساعت:(
-
-