علایقت جالبه،من مطالعه علاقه دارم ولی توی 2 چیز:مطالعه الهیات ،برق،ولی بیشتردوست دارم اونی که اینارومطالعه کرده برام تعریف
کنه تااینکه خودم بخونم
به اون حدی نرسیده ام که بنویسم
امضات هم خوبه، ولی دنیابه لیاقت هاپاسخ میدهدنه آرزوهاپس لایق آرزوهات باش;)