من اینجا رو تازه دیدم منم دستی تو خاطره نویسی دارم
امروز90/9/18
صبح با کابوس هایی که میدیدم از خواب بیدار شدم به حساب اینکه خواب زن چپه یه لبخند زدم
رفتم بساط صبحوونه رو اماده کردم بعد صدا زدم مامااااااااااااااااانننننننننن
جواب اس ام اس دیشب رو دادم نمیدونم چه اصراری داره اقا من تنهایی رو دوست...