You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
موفق باشید
بله بله چند سالتونه؟
-
نازیییییییییییی
منم خوفم فردا امتحان وصایا دارم
الان پیش دانشگاهی؟دفترچه امده گرفتی؟
-
من در اون مواقع میترسم
شاغل هستید؟
-
اخییییی ما هم همینطور
خوفی؟محمد اون روز داشتم بیوگرافی میخوندم دبدم نوشتی سوم ریاضی فکر نمیکردم کوچولو باشی
-
پپسسسسس شما که اضااعتون بد تره من تا هواروشن نشه از خونه بیرون نمیزنم
-
اینجا هم اینجوریه
وای خداااااااا فرددا 8صبح کلاس دارم خیلی سرده 8 صبح
-
بهلهههه
ولی سرمای انجا با سرمای اهواز فرق موکونه
-
اخیییی الهی
ما شهریور انجا بودیم خیلی سرد بود
-
نه الان شرجی نیست
اصفهان سرده؟
-
امروز بیرون بودم افتابش داغ بود
-
خوش امدی من میدیدم میای باشگاه گفتم شاید خیلی وقته امدی
-
دور از جون همهه
خیلی خیلی بده
-
اخیییییییی
هواپیماهای ایران همینن کاریش نمیشه کرد
-
http://www.freesmile.ir/ اینجا عزیزم
-
-
-
واییی پس شما هم تجربه کردی شما کجا میرفتی؟
-
ارهههههههه خیلی هر کی باشه میترسه مرگو میبینه
-
-
اره خیلی از اون صحنه اکشن ها بود