نتایح جستجو

  1. parastoo kh

    اره پسرا مست میکنن یا قرص میخورن میان با ماشین........ ولی ما با خانواده میرفتیم یه گوشه پارک...

    اره پسرا مست میکنن یا قرص میخورن میان با ماشین........ ولی ما با خانواده میرفتیم یه گوشه پارک مینشستیم شام میخوردیم اره ولی ما فاز نداریم:دی
  2. parastoo kh

    شب بخیر اقا مجتبی

    شب بخیر اقا مجتبی
  3. parastoo kh

    نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی کلا ادمای خوبین

    نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی کلا ادمای خوبین
  4. parastoo kh

    پاداد فاز 8 داره؟من خودم پادادم ولی خبر ندارم:دی ولی شنیدم میگن ا ره تابستون خیلی گرمه عوضش شب...

    پاداد فاز 8 داره؟من خودم پادادم ولی خبر ندارم:دی ولی شنیدم میگن ا ره تابستون خیلی گرمه عوضش شب تا دیر وقت بیرونیم
  5. parastoo kh

    من کلا لبنیات و قارا دوست دارم:دی ادمای خوبین ولی یه خورده سردن

    من کلا لبنیات و قارا دوست دارم:دی ادمای خوبین ولی یه خورده سردن
  6. parastoo kh

    اخیییییی الهییی توی همشهری برید توی تاپیک های اسپم انجا دوست های زیادی پیدا میکنید

    اخیییییی الهییی توی همشهری برید توی تاپیک های اسپم انجا دوست های زیادی پیدا میکنید
  7. parastoo kh

    کجای اهوازن؟نمیدونم کدوم ساندویچی من از انجا فقط میگذرم صد در صد منم وقتی میرم اصفهان خونه...

    کجای اهوازن؟نمیدونم کدوم ساندویچی من از انجا فقط میگذرم صد در صد منم وقتی میرم اصفهان خونه خواهرم دیونه میشم
  8. parastoo kh

    نه انجا نبودم نمیدونم چه جوریه الکی پست بدین میشین عضو فعال

    نه انجا نبودم نمیدونم چه جوریه الکی پست بدین میشین عضو فعال
  9. parastoo kh

    اااا پست اینجا دادین شب بخیر

    اااا پست اینجا دادین شب بخیر
  10. parastoo kh

    من ساکن اهوازم ولی اصلیتم شوشتریه با درودی ها برخورد داشتم اخی مهتاد اینترنت شدی

    من ساکن اهوازم ولی اصلیتم شوشتریه با درودی ها برخورد داشتم اخی مهتاد اینترنت شدی
  11. parastoo kh

    اگه تعداد پستاتون زیاد باشه عضو فعال میشید

    اگه تعداد پستاتون زیاد باشه عضو فعال میشید
  12. parastoo kh

    بله پرستو هستم ممنون شب بخیر

    بله پرستو هستم ممنون شب بخیر
  13. parastoo kh

    پس اصلیتت مال طرفایی خودمونه اخی بسلامتی خوش گذشت؟ ممنون همچنین شما

    پس اصلیتت مال طرفایی خودمونه اخی بسلامتی خوش گذشت؟ ممنون همچنین شما
  14. parastoo kh

    بله اختیار داذید خوشحال شدم اقا شهروز

    بله اختیار داذید خوشحال شدم اقا شهروز
  15. parastoo kh

    سلام نه هنوز همون جوریه

    سلام نه هنوز همون جوریه
  16. parastoo kh

    ولی من باهوشم ها درسام خوفه الانم ترم اخرم زدم به بیخیالی ولی به کل دوستام درس میدم اره بچه کجایی؟

    ولی من باهوشم ها درسام خوفه الانم ترم اخرم زدم به بیخیالی ولی به کل دوستام درس میدم اره بچه کجایی؟
  17. parastoo kh

    ممنون همچنین شما

    ممنون همچنین شما
  18. parastoo kh

    بله بله خیلی ولی این سختی ها مارو پخته تر میکنه

    بله بله خیلی ولی این سختی ها مارو پخته تر میکنه
  19. parastoo kh

    از 25سال میخوااد 9تا سوال تستی بیاره خوندن نمیخواد منم با یه بدبختی واسه ازاد دفترچه گرفتم منم...

    از 25سال میخوااد 9تا سوال تستی بیاره خوندن نمیخواد منم با یه بدبختی واسه ازاد دفترچه گرفتم منم حوصله صف ندارم راستی کجایی هستی؟ من فعلا دوستای قدیمیم امدن
  20. parastoo kh

    زنده باشید من 20سالمه

    زنده باشید من 20سالمه
بالا