موجی....
موجی....
"بسم رب الحسین"
حاج محمد....
شاید بشناسیش!
همرزمانش به او میگفتند "ممد 3پایی"
البته حاج محمد "سپاهی" نبود...ارتشی هم نبود...هویجی هم نبود...بسیجی هم نبود...!!
موجی بود...
خودش میگفت:"من موجی ام"!!
گاهی موج،او را می گرفت و گاهی هم او،موج را می گرفت!!
گاهی که موج،او را...