نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    سلاممم :smile::smile: راستش منم دو تا تاپیکتو باهم قاطی میکنم نه بابا مگه بچه ایم که قهر کنیمف اونم به خاطر یه مساله کوچولو ;);)
  2. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    من کلی عکس گذاشتم و شاهد آوردم بعدش حرفمو قبوا کردین، حالا شما یه یه حرف بسنده میکنین تو خصوصی بزار من؟؟!!! به آبجی رهام میگم بیادا
  3. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    نه بابا واس چی قهر کنم اختیار دارین :gol:;)
  4. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    نه هه ه هه ه نتم قطع شد :cry: به قول زینب خانوم مشتری جدید :D شما خیلی خیلی لطف دارین :gol::smile: :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: :surprised::surprised::surprised:
  5. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    مرسی میدونی اون نگاه که گفتی مهمه دقت کردی بعضی وقتا مثلا یکی از دور که میاد، میمونی که خودشه یا برادرشه یا باباشه!! درسته؟ چون کلیات چهره و قیافه و تیپشون شبیه همه ولی تو جزئیات شاید فرق کنن ای نامرد دیروز کجا بودی؟ :razz: سرکارم گذاشتی تو میدون امام :confused: خوشال که چه عرض کنم خوب عکستون...
  6. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    مریم خانوم تحویل بگیر البته رنگ چشامون فرق داره ها
  7. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    مصطفی بیا بگو دیگه رفت خوابید
  8. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    عکس که خودم انداختم اونم از نزدیک خوب دقیق نیست از طرفی من عکس رو تو دو دقیقه حذفش کردم نمیشد خوب دقت کرد
  9. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    تا قیامت که نه :D یکی از بچه ها گفت که از تو بپرسن که خواهرزادم شبیه منه یا نه؟ تو چی میگی؟
  10. #MaHDi#

    سلامممم خوبی؟ راستش شب یلدا اصفهان بودم شب یلدا تو هم مبارک

    سلامممم خوبی؟ راستش شب یلدا اصفهان بودم شب یلدا تو هم مبارک
  11. #MaHDi#

    مرسی لطف دارین شما

    مرسی لطف دارین شما
  12. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    نه من قبول نمیکنم گزینه دو ویک یکی هستن از نظر خیلیا شاید گزینه سه هم همون گزینه دو باشه
  13. #MaHDi#

    خواهش میکنم موفق باشی ایشالا میبینی که، این پایین هم هست!!! کلا همه جا هست دیگه

    خواهش میکنم موفق باشی ایشالا میبینی که، این پایین هم هست!!! کلا همه جا هست دیگه
  14. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    خواهش میکنم ولی نتیجه کاملا برعکس نشون میده
  15. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    به قول بچه ها، خیلی خیلی لطف داری :gol: دیدی گفتم زینب خانم
  16. #MaHDi#

    sms مزحک از طرف مركز سنجش افكار ایران…!!

    اینا خودشونم میدونن ... تو مملکت!! البته اینجوری بهتره من خوشالم که محمود سرکاره، تکلیف مردم مشخصه، یه تکونی بالاخره به خودشون میدن.
  17. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    خدا حفظش کنه ایشالا وقتی میخواد منو دعوا کنه میمیرم از خنده انقد باحال میشهه 6 سالشه مهد میره
  18. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    من درک میکنم عزیزم. درک من زیاده
  19. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    آره منم نگفتم که صرفا به خاطر مطلب علمی بوده، ولی به نظرم سرچ ، همون سرچ علمیه
  20. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    مهدی اینجا چون اذیتش کردم بعد چند عکس اینجوری شد :D
بالا