نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    تجاوز كنندگان به دختران دبیرستانی (( عکس + متن ))

    من که نمیتونم جای اون دخترای بیچاره باشم ولی به نظرم این جور جرما رو نمیشه مجازات کرد، نمیدونم چه حکمی باید بکنیف هر حکمی کمه.
  2. #MaHDi#

    خواهش میکنم وظیفمون بود

    خواهش میکنم وظیفمون بود
  3. #MaHDi#

    دانشجویان پیام نور اصفهان

    سلام به همتون خوبید؟ آره، واقعا شهر قشنگیه البته من فقط میدون امامش رفتم دوبار، ولی واقعا زیباست بازم میام
  4. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    اتفاقا من اسمتو که یه کم پیش دیدم به این نکته دقت کردم حس کردم اصلشم همین باشه نه؟
  5. #MaHDi#

    اسمتون به زبان اشاره......

    مرسی جالب بود
  6. #MaHDi#

    اسم کارتون مورد علاقتونو بگید

    من همه اینارو دوست میدارم خدایی چه کارتونایی میدیدم هرچه قدیمی تر باحالتر سند باد , گوریل انگوری , تام و جری , پلنگ صورتی , خانواده دکتر ارنست , , بن و سباستین , دختری بنام نل , حنا دختری در مزرعه , نیک و نیکو , حاج زنبور عسل , بچه های کوه آلپ , بچه های مدرسهفوتبالیستها , دوقلوهای اسرار آمیز ...
  7. #MaHDi#

    سلام اسم جدید مبارک راستش این اسمو میدیم ولی نمیدونستم تویی خوبی؟ چه خبرا؟

    سلام اسم جدید مبارک راستش این اسمو میدیم ولی نمیدونستم تویی خوبی؟ چه خبرا؟
  8. #MaHDi#

    آخیییی رفته رفته به خواهر زادم حسودیم میشه

    آخیییی رفته رفته به خواهر زادم حسودیم میشه
  9. #MaHDi#

    سلام عزیزم خودت گلی واسه همینه که میگن نباید به دولت اعتماد کرد زد تاپیکو قفل کرد

    سلام عزیزم خودت گلی واسه همینه که میگن نباید به دولت اعتماد کرد زد تاپیکو قفل کرد
  10. #MaHDi#

    دوستای عزیز اصفهانی بیان داخل

    خوب اصفهانیای عزیز دارن تو مصرف نتشون صرفه جویی میفرماین:D:D:smile:
  11. #MaHDi#

    سلام راستش این عکس عید امساله، میرفتیم مشهد به روی چشمم اینم عکس بزرگش [IMG]

    سلام راستش این عکس عید امساله، میرفتیم مشهد به روی چشمم اینم عکس بزرگش [IMG]
  12. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    خواهش میکنم اختیار دارین، اتفاقا خیلی هم باحال نوشتین شب خوبی داشته باشین
  13. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    شب بخیر خوب بخوابی
  14. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    چرا خوب؟:surprised:
  15. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    والله نوشتنت منو کشته کارت درسته
  16. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    باور کن این اصفهانیا واسه من نقشه دارن اون سری هم چند نفر رو با خودش آورده بود که من گفتم نمیخام اینارو به زحمت بندازی، و مجبور شد بهشون بگه شما نیایید آخه من میگم بناهاتون رو ماترکا براتون ساختیم، اونم حسودیش میشه
  17. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    مرسی مصطفی جان، ایشالا جبران کنم:D جلوی این خانوما خوب هوای مارو داشتی:smile: یه ویتامینه مهمون من ;):gol: میخوای من رو از پل بندازی پایین؟ :surprised::cry:
  18. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    شما خیلی خیلی خیلی ترترتر لطف دارین :D:smile: شبت بخیر ;):gol:
  19. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    عکسم نزاری ولی ادعاشو که میکنی باید برای اثباتش عکستو بزاری :razz::razz::razz: من که زشتم اونو دیگه نمیدونم این چه حرفیه عزیزم اون سری هم کلی زحمت دادم نه دیگه نرفتم سی وسه پل، هوا داشت تاریک میشد. رفتم ترمینال. آره مسیرو یاد گرفتم دیگه :D
بالا