نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    بیاین تولده hamed gibson

    سلام حامد جان تبریک میگم عزیزم ایشالا بقیه عمرتو سالم و سرزنده باشی
  2. #MaHDi#

    تا کی باید جزو other countries باشیم؟؟؟

    آهان آره راست میگی همین که تونسته با تو راه بیاد کلی هنر کرده !!! دی:
  3. #MaHDi#

    فردا یعنی سه شنبه اونجام بچه ها؟ ممممم نمیدونم وا... اگه تونستم با خودت هماهنگ میشیم

    فردا یعنی سه شنبه اونجام بچه ها؟ ممممم نمیدونم وا... اگه تونستم با خودت هماهنگ میشیم
  4. #MaHDi#

    سلام قربونت برم خوبم چکار میکنی؟ ولش کن این بی جنبه ها رو از خودت بگو

    سلام قربونت برم خوبم چکار میکنی؟ ولش کن این بی جنبه ها رو از خودت بگو
  5. #MaHDi#

    تا کی باید جزو other countries باشیم؟؟؟

    کدوم بنده خدا؟!!!!
  6. #MaHDi#

    تا کی باید جزو other countries باشیم؟؟؟

    بیا اینم شاهد زنده. دیدی گفتم سیلور مشکل از خودته؟ زنا که باعث گرم شدن کانون خانواده میشن بابک خان!
  7. #MaHDi#

    آيا کسی جواب این سوال را مي داند؟

    بابا اون آدمم حالا یه کاری کرد، خدا دنبال بهونه بود تا اونو بندازه بیرون، یه سوتی ازش گرفتو انداختش!
  8. #MaHDi#

    تا کی باید جزو other countries باشیم؟؟؟

    :surprised::surprised::surprised: اصل بودی سردت نمیشد:redface: از حامد یا بابک بپرس اونا چرا سردشون نمیشه چه مشکلاتی؟ تو که گفتی رییس شرکتی؟ دیگه چی میخوای؟
  9. #MaHDi#

    تا کی باید جزو other countries باشیم؟؟؟

    آذربایجان شاختاسی اوزگلری اوشودر!!!سن نیه اوشوسن؟ حتما ناخالصین وار:D خوب حامد جان وقتی ما خودمون رو از عالم و آدم جدا میکنیم اونام مارو به حساب نمیارن دیگه :razz:
  10. #MaHDi#

    مرسی عزیزم بله که خوب بوده. خوبی؟چه خبرا؟درسا خوب پیش میره؟ باشه اگه عکسی پیدا کردم میزارم

    مرسی عزیزم بله که خوب بوده. خوبی؟چه خبرا؟درسا خوب پیش میره؟ باشه اگه عکسی پیدا کردم میزارم
  11. #MaHDi#

    سلام ریکاردو جانم هر وقت میرم خونه دیگه نت نمیام تو خوبی؟ چه خبرا؟ تاپیکش هست یا حذف کرده بی جنبه؟

    سلام ریکاردو جانم هر وقت میرم خونه دیگه نت نمیام تو خوبی؟ چه خبرا؟ تاپیکش هست یا حذف کرده بی جنبه؟
  12. #MaHDi#

    وای این ادمین چقدر بی جنبست!!!!!!!! اصلا انتظارشو نداشتم واقعا بی جنبست مثلا داشتیم باهاش شوخی...

    وای این ادمین چقدر بی جنبست!!!!!!!! اصلا انتظارشو نداشتم واقعا بی جنبست مثلا داشتیم باهاش شوخی میکردیم آره به منم اخطار داده
  13. #MaHDi#

    سلام من موندم چرا میرم به دوستان پیام بفرستم این بابک هم اونجاست؟!!!! به همه هم میگه فراری...

    سلام من موندم چرا میرم به دوستان پیام بفرستم این بابک هم اونجاست؟!!!! به همه هم میگه فراری!!!! بابت عکسای قشنگت ممنونم
  14. #MaHDi#

    سلام بیتا خانم خوبی؟ اوضاع روبه راهه؟

    سلام بیتا خانم خوبی؟ اوضاع روبه راهه؟
  15. #MaHDi#

    سلام خوبی عزیزم؟ آره عالی بود چه خبرا؟ این هفته هم میام

    سلام خوبی عزیزم؟ آره عالی بود چه خبرا؟ این هفته هم میام
  16. #MaHDi#

    سلام ممنونم خوبم تو خوبی؟ چندروزی دور از نت بودم بعد این شبا میام

    سلام ممنونم خوبم تو خوبی؟ چندروزی دور از نت بودم بعد این شبا میام
  17. #MaHDi#

    سلام ممنونم من خوبم شما خوبید؟ چندروزی دور از نت بودم چه خبرا؟ تنها نیستی ماهستیم، هر کمکی...

    سلام ممنونم من خوبم شما خوبید؟ چندروزی دور از نت بودم چه خبرا؟ تنها نیستی ماهستیم، هر کمکی بخواهی در خدمتیم
  18. #MaHDi#

    لطفا بخوانید*نهضت آهسته شدن

    دوستان، هر زمان و مکانی الزامات مخصوص به خودش را دارد. همین اروپایی ها زمانی که ما خواب بودیم داشتم میدویدن مطمئنا ماها چند مرحله از اونا عقبیم الان زمان آروم ماندن در زندگی برای ما نیست. شرایط جامعه ما خیلی فرق میکنه روزی خواهد رسید که ماهم به آروم شدن و آهسته شدننیاز پیدا خواهیم کرد
  19. #MaHDi#

    سلام حالیز نجدی یاخچیسیز؟ بله من تورکم چوخ سوینیرمکی سیزینن تانیش اولام

    سلام حالیز نجدی یاخچیسیز؟ بله من تورکم چوخ سوینیرمکی سیزینن تانیش اولام
بالا