نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    من که از خودم تعریف نکردم از خواهرزاده تعریف کردم
  2. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    :surprised::surprised:;);)
  3. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    خوب خواهرزادش به داییش رفته تو مقیاس بزرگترم داریم دیگه
  4. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    :D:D:D:D:D:D یه عکس میزارم تو پروفایلت
  5. #MaHDi#

    سلام بابک زندانی!! خوبی بلا؟

    سلام بابک زندانی!! خوبی بلا؟
  6. #MaHDi#

    *** چگونه عضو باشگاه مهندسان شدید ؟ ***

    تو اون یکی تاپیکت فکر کنم به این نتیجه رسیدی که اکثرا بچه ها دنبال مطلب علمی اومدن اینجا نه؟ دنبال مطلب علمی میان ولی همین که عضو میشن علمی ملمی تعطیل
  7. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    قهرم باهات
  8. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    شما که خیلی خیلی تر لطف دارین
  9. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    لطف دارین شما ;):gol:
  10. #MaHDi#

    *** دلیل انتخاب نام کاربریتون؟ ***

    من تو اوج اعتراضات بعد انتخابات عضو شدم و اسمی که به ذهنم رسید این بود راستش قصد فعالیت نداشتم فقط دنبال یه مطلب علمی بودم و اسمی که انتخاب کردم روش زیاد حساس نبودم بعدا خواستم عوض کنم ولی صلاح دونستم که همین بمونه، دیگه دوستان با این اسم مارو میشناسن
  11. #MaHDi#

    خاک عالم(!) مردم چی می گن؟؟!

    ما انسانها یک موجود اجتماعی هستم، نظر بقیه هم برامون مهمه، ولی وقتی مهمه که موضوع مورد بحث یک موضوع شخصی نباشه. نباید به خاطر حرف مردم به خودمون الکی زندگی رو سخت کنیم ولی اینطوری هم نباشه که اصلا برامون مهم نباشه. سلام محسن جانم. خوبم مرسی تو خوبی؟ راستش مشغله کاری نمیزاره زیاد بیام نت...
  12. #MaHDi#

    خاک عالم(!) مردم چی می گن؟؟!

    بچه خواهرم غیرتی شده!!!! دایی جون تو یادت نمیاد، عروسی مامانت چه آبروریزی داشتیم ما!!!! میگفت من لباس عروس نمیخام، با لباس معمولی جشن گرفتیم براش!!!!
  13. #MaHDi#

    خاک عالم(!) مردم چی می گن؟؟!

    تو هم یه جورایی مشکل داریا!!!! راست میگن دیگه:redface: نمیشه که همش دست پایین گرفت:smile:
  14. #MaHDi#

    بیاین تولده hamed gibson

    چه خودشم تحویل میگیره!!!! منظورت گلستان بود دیگه نه؟ بابا فارسی رو پاس بدار خوب!!!! آره بابا یه بار میخواستم واسه پنجره اطاقم شیشه بندازم که زحمتشو آقا حامد کشیدن. چه پیرمرد زحمتکشیه این حامد خدا اجرش بده
  15. #MaHDi#

    بیاین تولده hamed gibson

    مگه چند تا حامد گل داریم تو باشگاه؟
  16. #MaHDi#

    بیاین تولده hamed gibson

    میدونستی که تو کار شیشه است؟
  17. #MaHDi#

    قادا آلارام داداش آز پشمک یه ها، دیشلرین توکولر خوش اولاسان

    قادا آلارام داداش آز پشمک یه ها، دیشلرین توکولر خوش اولاسان
  18. #MaHDi#

    بیاین تولده hamed gibson

    واسه اینکه یه کاری کنیم که دیگه از این کارا نکنه، میتونیم یه بمب تو یکی از هدیه تولداش بزاریم. دیگه هیچ وقت از این کارا نمیکنه. چطوره؟
  19. #MaHDi#

    بیاین تولده hamed gibson

    اتفاقا از ظاهرش فهمیدم! حدس زدم اینکاره باشه،بچه ها میگفتن ولی باورم نمیشد. یه بار خودم تعقیبش کردم دیدم ...
  20. #MaHDi#

    سلام داداش نجورسن؟ سنینده چیلله گجن مبارک اولسون بو قاپیز سانجیلاننارداندی، سنه ضرری وار ، اوزوم...

    سلام داداش نجورسن؟ سنینده چیلله گجن مبارک اولسون بو قاپیز سانجیلاننارداندی، سنه ضرری وار ، اوزوم ییجام
بالا