ما انسانها یک موجود اجتماعی هستم، نظر بقیه هم برامون مهمه، ولی وقتی مهمه که موضوع مورد بحث یک موضوع شخصی نباشه. نباید به خاطر حرف مردم به خودمون الکی زندگی رو سخت کنیم ولی اینطوری هم نباشه که اصلا برامون مهم نباشه.
سلام محسن جانم. خوبم مرسی تو خوبی؟
راستش مشغله کاری نمیزاره زیاد بیام نت...