وا... مام اینجوری بودیم دوران لیسانس ولی باز شبش میخوندیم. یعنی اگه واسه یه درسی 4 روز وقت داشتیم، سه روزش رو میرفتیم فوتبال :D:D
این ترم فقط یه درس دارم اونم 4 بهمنه
نمیدونم کی بود، فکر کنم دوره ای بود که باشگاه ***** بود یا دوره امتحانات بود، هیشکی نبود، اون موقع آقا رضا یه دوره ای مدیر آزاد شد. نبودید ببینید چه اوضاعی داشتیم. از صبح تا شب جنگ میکردیم باهم.
جریان پیرجو چیه؟ با کی دعوا کرده؟ آتیلا؟
سلام
آره
خوب قشنگیای شهرشونم که خودشون نساختن :smile:
از دست این صفویه ها:razz:
ولی من به مصفی خیلی زحمت دادم، درسته یه بار سرکارم گذاشت ولی خیلی ممنونم ازش:gol: