میدونی، تربیت مدرس قبول شدن سخته ولی تو بعضی گرایشها ادامه تحصیل توش راحته ، به قول بچه ها هلوه :D
پروژتو بگو شاید تونستیم برات چیزی پیدا کنیم. زیاد وقتتو برای پروژه تلف نکن.
همشهریم هست ولی کاش نبود :D:smile:
آره. وقتی عصبانی میشه خیلی باحال میشه، میره تو جو حماسی :)