سلام
..
حال همه ما خوب است
ملالی نیست ..
...
جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور،
که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند .
با این همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنار زندگی میگذرم
که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد
و نه این دل ناماندگار بی درمان .
تا یادم نرفته است بنویسم ..
حوالی خواب های ما
سال پر...