نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    نخند این جوری بیدار میشه ...:biggrin: اصلا من رفتم ... عاغا ..پاشو اینا خوردن دارن میرن .......:D

    نخند این جوری بیدار میشه ...:biggrin: اصلا من رفتم ... عاغا ..پاشو اینا خوردن دارن میرن .......:D
  2. ahoo_fr

    یارو خوابه ...شما هم فرار کنین تا بیدار نشده .:D

    یارو خوابه ...شما هم فرار کنین تا بیدار نشده .:D
  3. ahoo_fr

    اتفاقا من نظر هاتو که خوندم فهمیدم دخمل خانمی .. طببیعتو میگی دیگه ؟؟ آره دیشب فرستادم .شانسی...

    اتفاقا من نظر هاتو که خوندم فهمیدم دخمل خانمی .. طببیعتو میگی دیگه ؟؟ آره دیشب فرستادم .شانسی یادم اومد .. تو چی کامپیوتر عزیز شرکت کردی .؟
  4. ahoo_fr

    من فک کنم دام بیدار میشم . برو خوش باش با محمد شیطونی نکنی ها ..جون عمت .:D

    من فک کنم دام بیدار میشم . برو خوش باش با محمد شیطونی نکنی ها ..جون عمت .:D
  5. ahoo_fr

    خواهش جیگرم ...خودت زرد میبینی ..ما اصلا تو رو نمیبینیم .. الان دید نداری ..سوختی .:D

    خواهش جیگرم ...خودت زرد میبینی ..ما اصلا تو رو نمیبینیم .. الان دید نداری ..سوختی .:D
  6. ahoo_fr

    خسیس یه قاچ ..[IMG] منم میخوام. .. فک کنم اون محمد آقاس داره از دور دس تکون میده ..نه ..:D

    خسیس یه قاچ ..[IMG] منم میخوام. .. فک کنم اون محمد آقاس داره از دور دس تکون میده ..نه ..:D
  7. ahoo_fr

    ههههههههههههه جمع های خودمانی واین مدلی ها فک کنم .. عجب پس تا حدی به خود باوری رسیدی که کاربر...

    ههههههههههههه جمع های خودمانی واین مدلی ها فک کنم .. عجب پس تا حدی به خود باوری رسیدی که کاربر پسری :D
  8. ahoo_fr

    این بالا سمت راست یه سری ایکن هست ..خوب .. forum actions رو بزن بعدش general settings .خوب .همون...

    این بالا سمت راست یه سری ایکن هست ..خوب .. forum actions رو بزن بعدش general settings .خوب .همون گزینه اول که زده in active mode ..اونو on کن هانی .
  9. ahoo_fr

    وقتی یکی میگه من برم زودی میام به نظرت کجا میره دقیقا ...:d الان داری چی خواب میبینی ...:d

    وقتی یکی میگه من برم زودی میام به نظرت کجا میره دقیقا ...:d الان داری چی خواب میبینی ...:d
  10. ahoo_fr

    عجب .. من از اون تاپیک های زنگ تفریح یادم موندی تو . فک میکردم پسری .:D

    عجب .. من از اون تاپیک های زنگ تفریح یادم موندی تو . فک میکردم پسری .:D
  11. ahoo_fr

    پس زمینه ارثیه .. بیدار شدی میس بنداز ..:D

    پس زمینه ارثیه .. بیدار شدی میس بنداز ..:D
  12. ahoo_fr

    جیگرتو خوش تیپ .[IMG]

    جیگرتو خوش تیپ .[IMG]
  13. ahoo_fr

    نامه ای به خواهرم

    بله . من با این مشکل ندارم .. فقط از مثال ها خوشم نیومد حقیقتا ... مثلا اون سرباز خونه و یا هر کدوم دیگه یه ذره ذهنم رو اذیت میکرد . موفق باشید . خدا یار ویاورتون .
  14. ahoo_fr

    سایه اته :D روحته نکنه ..خوابی اومده جات :D

    سایه اته :D روحته نکنه ..خوابی اومده جات :D
  15. ahoo_fr

    مرسی هانی بابت در خواست . [IMG] [IMG] [IMG]

    مرسی هانی بابت در خواست . [IMG] [IMG] [IMG]
  16. ahoo_fr

    نامه ای به خواهرم

    مرسی استار تر . همه رو خوندم . من هم خدا رو قبول دارم هم نماز میخونم .حجاب هم دارم به اندزه خودم . اما هیچ یک از این حرفا ومثال هایی که زدی منو نمیتونه متقاعد کنه زیاد . عین این میمونه به یه بچه یه شکلات میدن که گول بخوره یه کاری رو انجام بده نه این ک از ته قلب راضی شه .. بار ها این حرفها رو به...
  17. ahoo_fr

    محدثه جونم خوبی . تو هم که ترک نکردی جون عمت .[IMG]

    محدثه جونم خوبی . تو هم که ترک نکردی جون عمت .[IMG]
  18. ahoo_fr

    خوب عزیزم خوبی که دوست دارم ..[IMG] این دختره ام که عینک زده خیلی با حاله .[IMG] بزرگ شه چی میشه...

    خوب عزیزم خوبی که دوست دارم ..[IMG] این دختره ام که عینک زده خیلی با حاله .[IMG] بزرگ شه چی میشه ...[IMG]
  19. ahoo_fr

    [IMG] فرانسه [IMG] [IMG]

    [IMG] فرانسه [IMG] [IMG]
  20. ahoo_fr

    [IMG] فرانسه [IMG][IMG]

    [IMG] فرانسه [IMG][IMG]
بالا