مرسی استار تر .
همه رو خوندم .
من هم خدا رو قبول دارم هم نماز میخونم .حجاب هم دارم به اندزه خودم .
اما هیچ یک از این حرفا ومثال هایی که زدی منو نمیتونه متقاعد کنه زیاد .
عین این میمونه به یه بچه یه شکلات میدن که گول بخوره یه کاری رو انجام بده نه این ک از ته قلب راضی شه ..
بار ها این حرفها رو به...