بابا بزرگ بعد عمري نوه داري ..تازه فهميدي من كرج هستم...عجباااااا... [IMG]
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي عاليييييييييييييييييييييييييييييييييييييي بود كسري جان...من تو عمرم خيلي مسافرت رفتم اما اين سفرشيراز همه و همش برام خاطره شده...اينقدر خوب بود كه نگو و نپرس...واي...