شهناز جان يكي از دلايلش اين ميتونه باشه كه اگه خدا خودش بخواد اون بچه رو بهمون ميده...يعني در به دنيا آوردن يا نياوردن اون بچه ما دخيل نيستيم و فقط ميتونيم وسيله ايي براي ورود يك انسان ديگر به اين دنيا باشيم...
الان خيليها هستند كه در حسرت داشتن يه بچه خودشون رو به آب و آتش ميزنن اما وقتي قرار...