سلام مصومم..سلام قشنگم سلام مهربونم. [IMG]
فداي تو و همه مهربونيات و صفاي دل و صميميتت بشم...هر مادري آرزو داره كه يه دختر مثل تو گل و ماه و ناز و مهربون داشته باشه ...ديگه دنيا رو هم لازم نداره.
من فقط به شوق بودن در كنار شماست كه هنوزم ميام و هنوزم كنارتون هستم و به خودم ميبالم كه اين سعادت...