به به به..تولد يكي از بهترينهاي باشگاه ...بيژن جان...مرسي محيا جون كه خبرمون كردي عزيزم...
بيژن جان از صميم قلبم تولدت رو تبريك ميگم...و از اينكه خداوند فرصتي براي ما مهيا كرد تا در كنار تو باشيم مسرورانه سپاسگزارم.
اميدوارم كه ساليان سال با شادي و طراوت و تندرستي در كنار عزيزانت زندگي كني و...