اندوه که از حد بگذرد
جایش را میدهد به یک بیاعتنایی مزمن !
دیگر مهم نیست ...
بودن یا نبودن ؛
دوست داشتن یا نـداشتن ......
آنچه اهمیت دارد
کشداری رخوتناک از حسی است ...
که دیگر تـو را به واکنش نمیکشاند!
در آن لحظه فقط در سکوت غـرق می شوی
و نگاه میکنی و نگاه و نـگــــــــــاه ...