نتایح جستجو

  1. بهار00

    سلام سحرنازجان ممنون تو خوبی؟؟ یاد هنر :D

    سلام سحرنازجان ممنون تو خوبی؟؟ یاد هنر :D
  2. بهار00

    قابل نداشت گلم:smile:

    قابل نداشت گلم:smile:
  3. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  4. بهار00

    [IMG] هی خدااااااا...ماهیا هم معتاد شدن.:cry:

    [IMG] هی خدااااااا...ماهیا هم معتاد شدن.:cry:
  5. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  6. بهار00

    سلام...ممنون از درخواست دوستی:gol:

    سلام...ممنون از درخواست دوستی:gol:
  7. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    بايد به فکر تنهايی خودم باشم دست خودم را می‌گيرم و از خانه بيرون می‌زنيم. در پارک... به جز درخت هيچ‌کس نيست. رُوی تمام نيمکت‌های خالی می‌نشينيم تا پارک، از تنهایی رنج نبرد. دلم گرفته ياد تنهايی اتاق خودمان می‌افتم و از خودم خواهش می‌کنم به خانه باز گردد...!
  8. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  9. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  10. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  11. بهار00

    خواهش میکنم عزیزم...ایشالا که دوستای خوبی باشیم:smile:

    خواهش میکنم عزیزم...ایشالا که دوستای خوبی باشیم:smile:
  12. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    مجالی باشد زیرِ سایبانِ سنگینِ روزگار پیراهنم را هزار پاره کنم بی‌تابانه بر زخم‌های این تن‌ِ غریب... بر درکِ خاموش ذهن از فاصله بر تصورِ محزونِ لحظه از خداحافظی بر دیوانه‌ای که دست هایش بوی ویرانگی می‌‌دهند و بر خودم و بر روحِ خسته ی خودم ببارم و ببارم و ببارم
  13. بهار00

    ممنون... [IMG]

    ممنون... [IMG]
  14. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  15. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    حالا که هستی‌ تسکین باش برایم تنهایی‌ مثل یک گرگ زنجیر پاره کرده... ریشه‌های بودنِ مرا باورِ بودنِ تو را می درد و می درد و می درد.. حالا که هستی‌ تسکین باش برایم مرا در آغوش بگیر و بگو کجا رفتند؟ آدم‌هایی‌ که دوستم داشتند کجا هستند؟ آدم‌هایی‌ که دوستشان داشتم
  16. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    رونوشت روزها را روی هم سنجاق کردم : شنبه‌ های بی‌ پناهی ، جمعه‌ های بی‌ قراری ...
  17. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    تنهایی مثل باران پاییزی وسوسه ی قدم زدن است در خیابان، که می روی و باز میگردی، و تازه می فهمی خیس شده ای، تا مغز استخوان هات...
  18. بهار00

    تولد دختر عزیز زمستونیه باشگاه

    دوست عزیزم تولدت مبارک... برات آرزوی موفقیت میکنم:smile::heart::gol:
  19. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    تنهایی من آنقدر شلوغ است آنقدر خسته که سکوتش آواریست از بهار و پاییز و زمستان که یکی‌ یکی‌ روی غصه‌هایم راه می‌‌روند کافیست چراغ تنهاییم را روشن کنی‌ و ببینی‌ زندگی‌ من در همین خاطرات جا مانده
  20. بهار00

    خدایا... مهارت مراقبت از آنچه بما داده ای را در قلبمان قرار ده ، زیرا ما در از دست دادن داشته...

    خدایا... مهارت مراقبت از آنچه بما داده ای را در قلبمان قرار ده ، زیرا ما در از دست دادن داشته هایمان استاد شده ایم . . . **دکتر شریعتی
بالا