غمگینــــی آدم هایی کـــــه دوستشــــان دارم غمگینم می کند
گاهی دلــــــــــــــــــــم می خواهد با انگشتم
گوشه لب شان را بالا ببرم شاید خنـــــــده یــادشــان بــیاید
اینکه کاری از دستــــم بر نمــی آید
اینکه زورم به دنــــــــــــــــــیا نمی رسد ، تلـــــخ است !
خـــــــــــــــــیلی...