فقط عقل!
از اول بهم یاد دادن جای احساساتی شدن عقلمو به کار بندازم!
البته یک بار نتونستم این کارو کنم که ضربه ش رو هم خوردم! :cry:
البته برای تصمیم گیری این حس رو دارم اما در موارد دیگه به قدری
احساساتی هستم که حتی برای گنجشک یا گدا یا چیزایی که
ناراحت کننده هستن گریه هم میکنم!!:(