اون از هیچی نمیترسه بی غیرت!
اگه به خانوادم بگم غوغا میشه من میدونم :cry:
الان 8 ماهه که اذیتم میکنه... از تهدیداش میترسم! :(
بهش گفتم میام دم خونت آبروریزی میگه باشه من از خدامه زنم بره
تو بیای! میگم به داییم میگم پدرتو دراره میگه باشه نامرده هرکی نگه!
آدم نیست! هرکی خائنه جلوی چشم من...