یک بار از سر دلسوزی این کارو کردم برای هفت پشتم بسه!!
البته چون احساس میکردم گناه بزرگی مرتکب شدم خیلی بد اخلاقی
میکردم که باعث شد طرف خسته بشه!
و دلم خیلی خنک شد از اینکه رفت ولی دست از پا درازتر برگشت و من
اصلا انسان حسابش نکردم و داره میسوزه!:razz:
و نتیجه ای که اون گرفت:
دخترا...