ببینید من نمی خوام اون تاپیکی که مال من بود و حذفش کردید برگرده....من فقط می خوام قوانین اجرا شه....و اینکه اگه قانونه پس برای همه قانونه...اگه قرار باشه مدیر...یا راهنمای سایت از زیرش در بره پس این بحث اخطار رو حذف کنید که همه یک رنگ باشن......مممنووووننننننن می شم رسیدگی کنین