من دلم واسه ی بهترین دوست مجازی که تا حالا داشتم و مدتی دیگه باشگاه نمیاد خیلیییییییییییییی تنگ شده :cry:.
یادت ای دوست بخیر................
انشالله همیشه شاد باشی..........
سلام :gol:
برای عکس فرستادن مثلا تو گوگل تایپ کن گل بعد عکس گلی رو که میخوای کپی کن بیا تو پیج من پیست کن به همین راحتی.
بعدم بدون عکس بازم دوستمی عیب ندارهههههههههههه