سلام خوب هستید؟ خیلی برام جالبه شما تسلط خوبی روی آیات قران دارید ، راستش من دیگه بحث رو توی این باشگاه بیهوده می دونم و متاسف که بعضی ها انقدر سعی در خراب کردن وجهه ی اسلام دارن ! گرچه صاحب این دین خیلی بزرگتر از فکر چنین آدمهاییه!
من فاطمه هستم ، اگه اجازه بفرمایید شما رو به لیست دوستانم...
وای وای پسرمون چقدر مودب و سر به زیره ! :D
یه دخمل خوشگل و خوش تیپ و مودب و پولدار براتون پیدا می کنم خوبه ؟ ;)
چیکار کنیم دیگه یه دونه داداش جاوید که بیشتر نداریم :gol:
هورا مبارکه !!! یکی از داداشام داماد شد! :D
:w33::w32:
به saba 888 بگم ( الان داره می ره عروسی ! :D ) ید طولایی توی عروسی گرفتن و این حرفا داره ، داداش منتظر باش یه عروسی حسابی توی پروفایلت راه می ندازیم ;)
چرا نمی گیره شریعتی روشنفکر بود و زن گرفت هاااا! زود باشید تا جا نموندید! :surprised:
نه اصلا راه نداره ! خوب منم آرزو دارم :razz: ، بدوئید عروس گلمونو بیارید! :D
سلام خواهش می کنم اختیار دارید.
بله رفتم خیلی با صفاست ، مخصوصا شباهای قدر حال و هوای خوبی داره
ولی چند ماهی هست که نشده برم مخصوصا دلم برای حرم حضرت معصومه تنگ شده ، خدا به هممون توفیق بده ...
دیدید پس راسته :D من از جریانات اینجا خبر ندارم ولی خداییش این تغییر رفتار دلیلی داره دیگه . خلاصه قبلا هم گفتم ما خوشحال می شیم داداشمون ازدواج کنه :redface:
اگه جریانی هست خجالت نکشید بگید ما که غریبه نیستیم :D
مرسی پیداش کردم ولی به سختی راستش به محیط ساده ی اینجا عادت کردم اونجا برام سخته یکم ! تشکرش رو هم پیدا نکردم :( ولی چشم تا اونجایی که برام ممکن باشه هستم در خدمتتون