این شاهکار تو ی کمربند شمالی شهر اراک بود که بعد از توقف ساخت و ساز و بعد از مدتها کش مکش و بحث روی تخریب بالاخره مهندسانی از ترکیه توانستند زیر بنای این آپارتمان رو مسطح کنن و مجوز ساخت گرفت و الان مسکونیه وای به حال کسایی که اینجا میشنن خدا به دادشون برسه