از من ديوانه بگذر ..بگذر اي جانانه بگذر
هرچه بودي هرچه بودم بي خبر رفتم كه رفتم
شمع بزم ديگران شو جام دست اين و آن شو
هرچي بودي هرچه بودم بي وفا رفتم كه رفتم
بعد ازاين كن فراموشم كه رفتم..............
بااااااااااااباااااااااااايييييييييييييييي... [IMG]بازم لينك اولي باز شد..اما دوتا لينك بعدي باز نشدددددددد... [IMG]
خب بابابزرگييي..من تو شناسنامه ام سايه هستم...اما مامان بزرگ با عشق خودش منو گلاب صدا ميزد...خب منم اين اسم رو دوست داشتم كه با افتخار نگهش داشتم ديگه [IMG]
بعدشم باباييي سايه...
دل من در دل شب،
خواب پروانه شدن می بیند.
مهر در صبحدمان داس به دست،
خرمن خواب مرا می چیند.
آسمانها آبی،
پرمرغان صداقت آبی است
دیده در آینه ی صبح تو را می بیند.
از گریبان تو صبح صادق،
می گشاید پر و بال.
اي جاااانم...الههي..ايشالا به سلامتي...خيلي خوشحالم كه درست تا اندازه ايي تموم شده... اميدوارم در مدارج بالاتر ببينمت دختركم. [IMG]
خب يه كمي استراحت و گشتن بعد از اينهمه درس بد نيست.. اما خب گهگاهي يه سري هم به كتابهات بزن كه يه وقت عقب نموني گلم. [IMG]
آره خب مامانا همشون...