دلاور نور: استاد من در اعماق آب فرو رفته ام . آب عميق و تاريك است
استاد: يك چيز يادت باشد، تو صرفآ با شيرجه رفتن در آب ، غرق نميشوي .
فقط در صورتي غرق مي شوي كه زير آب باقي بماني
و دلاورنور از همه نيرويش براي فرار از آن تنگنا استفااده ميكند.
بخشي از كتاب راهنماي دلاور نور....راهنمايي شصت و...