نتایح جستجو

  1. G

    سلام خوبی؟؟؟ دستت درد نکنه ، ممنون

    سلام خوبی؟؟؟ دستت درد نکنه ، ممنون
  2. G

    کلوپ آبیدلان.

    :D قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاههای آسیا انجام شد ، خوردیم به بوریرام تایلند با شرایط استقلال این بهترین قرعه ممکن بود ، اگه بوریرام رو ببریم با برنده الاهلی عربستان و اف سی سئول کره بازی میکنیم
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    قربانت چطور یعنی چی پر رنگ شدن ؟؟ کل کل که دیگه خبری نیست تا پرسپولیسیا یه نظری بذارن ما بریم اونجا وگرنه فعلا که صلحه صفاست چه کنیم دیگه ، اینم رای من بود ، امسال جز اون 28 درصدی بودم که نبودن
  4. G

    کلوپ دوچرخه سواری باشگاه مهندسان ایران

    راهنمایی نمیخواد که باید ببری دوچرخه سازی دوست عزیز
  5. G

    کلوپ آبیدلان.

    چطوری جهان ، خوبی؟؟ از اون رفیقمون ابوالفضل چه خبر؟؟ از نرگس چی؟؟از اون دوستمون که رفت سربازی چطور؟؟
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    این کی روشم هم حواسش نیست با کی داره شوخی میکنه، نزدیک بوده مجتبی جباری رو مصدوم کنه :D
  7. G

    سلام هم بابات عکسها ممنون هم بابات تبریکت مرسی عزیز

    سلام هم بابات عکسها ممنون هم بابات تبریکت مرسی عزیز
  8. G

    ► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

    برهاني با استقلال تمديد کرد مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد. آرش برهاني مهاجم تيم استقلال که گفته مي‌شد امسال از اين تيم جدا مي‌شود، پس از صحبت با مسئولان اين باشگاه قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد و اين بازيکن در جمع آبي‌پوشان ماندني...
  9. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام، ممنون خیلی بد شده ، کمتر از یه ماه دیگه لیگ شروع میشه ، هنوز خبری از تمرین نیست ، اونورم که نصف تیم ملی بازیکنای استقلالن ، خدا کنه 3 شنبه کار صعود به جام جهانی هم تموم شه هنر کنن باید با 10 روز تمرین با نفرات کامل لیگ رو شروع کنیم
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    قلعه نويي كه قرار بود ديروز در تهران باشد امروز هم برنگشت و ظاهرا 5 روز ديگر هم اين غيبت طول خواهد كشيد سايت گل – با به تعويق افتادن جلسه هيات مديره استقلال كه ظاهرا به خاطر درگذشت مادر مقداد نجف نژاد يكي از اعضاي اين...
  11. G

    کلوپ آبیدلان.

    بارقه‌های امید برای هواداران آبی وزارت ورزش بخشی از بودجه پیشنهادی خود را برای استقلال به حساب این باشگاه واریز کرد. پس از پایان لیگ مشکلات مالی باشگاه...
  12. G

    دلـم بـی قـرار گنبـد شد !!

    خیلی ممنون ، عکسهای قشنگی بود
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    دستت درد نکنه عزیز ، همه استقلالیای واقعی با تعصبن
  14. G

    کلوپ آبیدلان.

    هنوز تمرین ایرانمون شروع نشده که، بابا این تیم جز 8 تیم برتر آسیاست و باید سریع تر دست بکار شه تیم ملی هم که ایشالله کره رو ببره و بریم جام جهانی اما بعد اونم مجتبی جباری باید 3 هفته استراحت کنه ، نکونام و خسرو و پژمان معلوم نیست بمونن لیگ هم از آخر تیر شروع میشه دیگه ، نه ؟؟ از همین الان یه ماه
  15. G

    اوووه آخرن فعالیت یه هفته پیش ؟؟ سلام کجایی پس؟؟

    اوووه آخرن فعالیت یه هفته پیش ؟؟ سلام کجایی پس؟؟
  16. G

    دفتر مدیریت تالار ورزش

    اوووه ... استارتر(مدیر تالار ورزشی) از کیه دیگه به بخش ورزشی و حتی خود باشگاه مهندسان سری نزده
  17. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام میگم جز استقلال دیگه کدوم تیمها تمرینشون رو شروع نکردن ؟؟ سپاهان شروع کرده ؟؟
  18. G

    کلوپ آبیدلان.

    بعضیا هر چی دلشون میخواد به جواد نکونام میگن ( بخاطر بوسیدن بازوبند آبی تیم ملی ) اما انگاری خیلی چیزها از همین سالهای نه چندان دور رو فراموش کردن ، باز دوباره حرفی برای گفتن ندارن زنده باد تیم ملی ایران
  19. G

    تولد *tasnim*جوووووووووووووووووووو وووو ون ، دختر شیطون باشگاه!

    تولدتون مبارک باشه ، ایشالله شاد باشید
  20. G

    :w27:

    :w27:
بالا