پرسیدم از نظر تو این دو تا یکیه؟؟ استقلال مسخره هست .... وضعیت استقلال مسخره هست
جواب بدی ممنون میشم ،دیگه اونوقت لازم نیست ادامه بدیم،حداقل بدونم اینا رو یکی میدونی یا نه ، اینکه یکی بره منت یکی رو بکشه میشه بحث ناز کردن دیگه
از همون اولم گفتم ضعف مدیریت و مربی بوده و وگرنه باید جباری رو...