اگه خواستی نشون بدی احمدی نژاد استقلالیه باید بگم شما هم نشید مثل اونایی که تا یکی خوب میشد میگفتن این همشهری و همزبون ماست و تا یکی بد میشد میگفتن نه این همشهری ما نیست خودش گفته من واسه فلان جا هستم
امیدوارم منظورمو فهمیده باشی کیو میگم ، الانم بعضیا میگن روحانی پرسپولیسیه و خاتمی هم پرسپولیسی...