You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بله پیام دادم جواب ندادی . مثلا همشهری هم هستیم . :razz:
-
-
هیچی چند بار واست پیام گذاشتم جواب ندادی . :razz:
-
نمی دونم شاید واسه دوستش یا واسه مامانش .
-
شکر منم خوبم . چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟
-
خواهش نمی دونم اجی . فکر کنم دلش واسه یکی تنگ شده .
-
-
-
-
خوب دیگه کم کم این بست با قانون جدید برداشته میشه .
-
آره این طوریه . خوب اگه قوی نبود که کنده شده بود . :D
-
-
-
سلام اجی . مرسی خوبم . تو خوبی؟؟؟؟؟
-
-
-
-
-
-