نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    تولد شبنم بانو.....گل کدبانو

    آجی شبنم تولدت مبارک بهترین ها را واست آرزو دارم . بچه ها بدو بدو کیک و شیرنی رسید
  2. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  3. mehrdad2012

    خواهش اجی گلم . دیدی یادم نرفت .

    خواهش اجی گلم . دیدی یادم نرفت .
  4. mehrdad2012

    اجی شبنم تولدت مبارک . واست بهترین ها را آرزو دارم و امیدوارم در همه ی عرصه های زندگی موفق و...

    اجی شبنم تولدت مبارک . واست بهترین ها را آرزو دارم و امیدوارم در همه ی عرصه های زندگی موفق و پاینده باشی . [IMG] [IMG] [IMG]
  5. mehrdad2012

    بچه ها بیاید همگی با سرباز کوچولو خدافظی کنیم

    انشاا.... به سلامت بری وبرگردی و بهت سخت نگذره . گرچه میگذره اما خوب کاریش نمیشه کرد باید گذروندش .
  6. mehrdad2012

    بهترین دوران زندگی ت کی خواهد بود؟

    هر دوران واسه خودش خوبی ها و خاطرات خودش را داره باید قدر لحظه لحظه ی دوران زندگیمون را داشته باشیم چرا که هیچ موقع نمی توانیم به عقب برگردیم . مرسی اجی مثل همیشه عالی بود .
  7. mehrdad2012

    محض خنده بدو که داغ داغ

    مرسی خیلی زیبا بود .
  8. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  9. mehrdad2012

    من رفتم اجی . شبت خوش

    من رفتم اجی . شبت خوش
  10. mehrdad2012

    آجی ببخشید یه دفعه رفتم .

    آجی ببخشید یه دفعه رفتم .
  11. mehrdad2012

    سرما خوری بلند میشی میای اینجا چیکار ؟؟؟؟؟؟ بدو برو استراحت کن زود باش اجی .

    سرما خوری بلند میشی میای اینجا چیکار ؟؟؟؟؟؟ بدو برو استراحت کن زود باش اجی .
  12. mehrdad2012

    نه آجی اشکال نداره . دکتر واسه چی ؟؟؟؟

    نه آجی اشکال نداره . دکتر واسه چی ؟؟؟؟
  13. mehrdad2012

    آره . مرسی بابت عکس .

    آره . مرسی بابت عکس .
  14. mehrdad2012

    آره اجی هر موقع من به یکی قول میدم همون روز هی کار واسم پیش میاد :surprised:

    آره اجی هر موقع من به یکی قول میدم همون روز هی کار واسم پیش میاد :surprised:
  15. mehrdad2012

    آره فهمیدم اما من چیزی ندیدم .

    آره فهمیدم اما من چیزی ندیدم .
  16. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
بالا