واااااااای واااااااااای واااااااااای!!
این که گذاشتین یکی از چیزاییه که من براش جون
میدم!
آخ الان زیر زبونم آب جمع شد!!! :-)
یه سری توی آلبومهام جز علایقم بود!
ممنونم که دلمو نصفه شبی آب انداختین!! :-)
چه خبر؟ سایتون سنگین شده! :-(
خوب چی بگم؟؟!!
الان هم اینجوریم: :eek: هم اینجوریم::( هم اینجوری::d
هرچی دوست دارین بدین! فقط زود بدید که جیغ نزنم!! :cry:
حالا چی میدین؟!
از این به بعد گیر میدم که چی میدین؟؟!!