eeeeee
سلام.
نخیرم!
به تفاهم نرسیدیم هنوز!!
مگه من چند سالمه که باید ترشی بندازم؟!!!!
بابام خوشش اومده ولی به رو نمیاره!!
داداشم میگه تو خیلی ازش سرتری! بهتر از
این میتونه همسرت باشه!
خواهرم میگه خالش خیلی حرف میزنه و فضوله
فردا بیچارت میکنه!!!!
موقعیتش عالیه اما میترسم...