باشه دیگه شرکت نمیکنم! :(
چه بی جنبه!!! :eek:
امتیازم نمیخوام!! :razz:
اصلا من نمیدونستم جایزش امتیازه!!!!! :razz:
اگه بهم امتیاز بدین به ادمین میگم که به ناحقه! :mad:
نمیخوام... :cry:
3 ساعت پيش
MEMOL...
اینجا فقط بهتاش و سرمد و گهگاهی تو ( :d ) و
محمد حسین آدم هستن از پسرا!
دخترا هم که دیگه هیچی...!!!
:eek:
:surprised:
:eek:
؟؟!!!!!!
کشتمت!
تو انقدر آی کیو ت پایین بود من نمیدونستم؟!!!
میگم ثابت کن که تو باشگاه بوده و تکراریه!
این که تو کل نت پره!
خیلی زحمت کشیدی جوون!! دستت درد نکنه!
نمیکنه؟!!!!
خیلی دوست دارم بکوبم تو دهنش اما حیف خوابم
میاد!
پسره بی تربیت بی فرهنگ!
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1913037
اینجا فقط بهتاش و سرمد و گهگاهی تو ( :d ) و
محمد حسین آدم هستن از پسرا!
دخترا هم که دیگه هیچی...!!!
تو اول بگو این چیه؟!! :d
IMG]file:///G:/DOCUME%7E1/hamed/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]
ریختی بیرون قشنگ!!
اون عکسو برای تنوع گذاشتم!
از یکنواخت بودن بدم میاد!
خواهش میکنم.
شما فقط یک پست دارید؟؟؟؟!!!!!!!
چقدر فعال هستینااااااااااا
خوب در مورد مباحث مربوط به کارتون مطلب بذارید
دیگه!
با 19 تا دوست و 85 تا پیغام و از همه مهمتر 3 سال
سابقه عضویت باید حداقل 1000 تا پست داشته
باشید!